KOPRIVNICA – U akciji prikupljanja donacija za Socijalnu samoposlugu, koju je Gradsko društvo Crvenog križa Koprivnica provelo u Shopping centru Supernova u Koprivnici u subotu, 22. siječnja 2022. godine, građani su donirali ukupno 123 kilograma različitih prehrambenih namirnica i 89 komada higijenskih potrepština. Zahvaljujemo svima koji su sudjelovali!
Naši volonteri su posjetiteljima Supernova centra dijelili letke s popisom potrebnih artikala i preuzimali donacije. Budući da su na policama Socijalne samoposluge prije ove akcije najviše nedostajali higijenski proizvodi, građane smo pozvali da doniraju sapune, šampone, gelove za tuširanja, toaletni papir, sredstva za pranje suđa i rublja i ostale proizvode za higijenu, a naravno da su dobrodošle i različite prehrambene namirnice. Građani su se odazvali pozivu i zahvaljujući donacijama prikupljenima u Supernova centru u idućim danima ćemo moći pripremiti pakete s osnovnim prehrambenim namirnicama i higijenskim potrepštinama za naše sugrađane koji su u potrebi.
Građani koji naknadno žele donirati neke prehrambene ili higijenske proizvode, mogu ih donijeti u Gradsko društvo Crvenog križa Koprivnica u Ulici braće Radić 7 radnim danom od 7 do 15 sati. Pomoći možete i volontirajući, javite nam se na broj 048/642-193.
U ovoj akciji prikupljanja donacija za Socijalnu samoposlugu sudjelovale su volonterke umirovljenice uključeni u projekt “Volonter penzioner”. Projekt je sufinanciran bespovratnim sredstvima iz Europskog socijalnog fonda (ESF) – Operativnog programa Učinkoviti ljudski potencijali 2014-2020. u iznosu od 1.984.964,46 kuna, a provodi se od 19. listopada 2020. godine. Nositelj projekta je Gradsko društvo Crvenog križa Koprivnica, a partneri su Grad Koprivnica, Udruga volontera Koprivničko-križevačke županije “Rad na dar”, Zavod za javno zdravstvo Koprivničko-križevačke županije i Društvo žena “Kamengrad”, Starigrad.
Sadržaj ove objave isključiva je odgovornost Gradskog društva Crvenog križa Koprivnica.
Projekt je sufinancirala Europska unija iz Europskog socijalnog fonda.