Nabava

Nabava školske opreme za djecu od 1. do 8. razreda osnovne škole
  • Obavijest o nadmetanju
  • Dokumentacija za nadmetanje-word
  • Dokumentacija za nadmetanje
  • Obrazac II_Troškovnik_Grupa 1
  • Obrazac II_Troškovnik_Grupa 2
  • Odluka o odabiru_Grupa 1
  • Odluka o odabiru_Grupa 2

  • Izvođenje radova i uređenje okoliša na izgradnji Centra za pomoć u kući Koprivnica.
    Poziv na dostavu ponuda i ostala pripadajuća dokumentacija za predmet nabave 'Izvođenje radova i uređenje okoliša na izgradnji Centra za pomoć u kući Koprivnica' objavljen je na sljedećoj poveznici:
  • https://strukturnifondovi.hr/nabave-lista/centar-za-pomo-u-ku-i-koprivnica/

  • Stručni nadzor nad izgradnjom i koordinator zaštite na radu Centra za pomoć u kući Koprivnica
  • DoN POZIV ZA DOSTAVU PONUDA - Dokumentacija o nabavi
  • Prilog I_Ponudbeni list
  • Prilog II_Troškovnik
  • Prilog III_Izjava o nekažnjavanju
  • Odluka o odabiru

  • Usluge objava u medijima u sklopu projekta Centar za pomoć u kući Koprivnica
  • DoN POZIV ZA DOSTAVU PONUDA - Dokumentacija o nabavi
  • Prilog I_Ponudbeni list_Grupa_1
  • Prilog I_Ponudbeni list_Grupa_2
  • Prilog II_Troškovnik_Grupa 1
  • Prilog II_Troškovnik_Grupa 2
  • Prilog III_Izjava o nekažnjavanju
  • Odluka o odabiru-Grupa 1
  • Odluka o odabiru-Grupa 2

  • Edukacije o horizontalnim temama u sklopu projekta Centar za pomoć u kući Koprivnica
  • DoN POZIV ZA DOSTAVU PONUDA - Dokumentacija o nabavi
  • Prilog I_Ponudbeni list
  • Prilog II_Troškovnik
  • Prilog III_Izjava o nekažnjavanju
  • Odluka o odabiru

  • Nabava promotivnih materijala i nadogradnja web stranice u projektu Centar za pomoć u kući Koprivnica
  • DoN POZIV ZA DOSTAVU PONUDA - Dokumentacija o nabavi
  • Prilog I_Ponudbeni list_Grupa 1
  • Prilog I_Ponudbeni list_Grupa 2
  • Prilog II_Troškovnik_Grupa 1
  • Prilog II_Troškovnik_Grupa 2
  • Prilog III_Izjava o nekažnjavanju
  • Odluka o odabiru-Grupa 1
  • Odluka o odabiru-Grupa 2

  • Usluge stručnjaka za javnu nabavu u sklopu projekta Centar za pomoć u kući Koprivnica
  • DoN POZIV ZA DOSTAVU PONUDA - Dokumentacija o nabavi
  • Prilog I_Ponudbeni list
  • Prilog II_Troškovnik
  • Prilog III_Izjava o nekažnjavanju
  • Odluka o odabiru

  • Izrada projektno tehničke dokumentacije za izgradnju Centra za pomoć u kući
  • DoN POZIV ZA DOSTAVU PONUDA - Dokumentacija o nabavi
  • Prilog I_Ponudbeni list
  • Prilog II_Troškovnik
  • Prilog III_Izjava o nekažnjavanju
  • Odluka o odabiru

  • Izjave o postojanju sukoba interesa temeljem Pravila za NOJN - primjenjivo od 6. svibnja 2021. godine
    Temeljem Pravila o provedbi postupaka nabava za neobveznike Zakona o javnoj nabavi (Pravila za NOJN), Gradsko društvo Crvenog križa Koprivnica, Braće Radić 7, 48000 Koprivnica postupajući u svojstvu neobveznika Zakona o javnoj nabavi objavljuje popis gospodarskih subjekata s kojima ne smije sklapati ugovore o javnoj nabavi:
    1. STOLART, obrt za ugradnju stolarije i usluge, vl. Zoran Jakupić, Koprivnički Ivanec, Koprivnička 12 B
  • Izjava o sukobu interesa_ravnateljica za NOJN

  • Izjave o postojanju sukoba interesa u smislu članka 80. stavka 2. točke 1. Zakona o javnoj nabavi (NN br. 120/2016) - primjenjivo do 5. svibnja 2021. godine
    Temeljem članka 80. stavka 2. točke 1. Zakona o javnoj nabavi (NN br. 120/2016) Hrvatski Crveni križ – Gradsko društvo Crvenog križa Koprivnica kao javni naručitelj objavljuje popis gospodarskih subjekata s kojima ne smije sklapati ugovore o javnoj nabavi:
    1. STOLART, obrt za ugradnju stolarije i usluge, vl. Zoran Jakupić, Koprivnički Ivanec, Koprivnička 12 B
  • Izjava o sukobu interesa_ravnateljica za ZJN

  • Pravilnik i procedure o nabavi roba, usluga i radova GDCK Koprivnica
  • Plan nabave za 2020. godinu
  • I. izmjene i dopune Plana nabave za 2020. godinu
  • II. Izmjene i dopune plana nabave za 2020. godinu
  • III. Izmjene i dopune plana nabave za 2020. godinu

  • Plan nabave za 2021. godinu
  • I. izmjene i dopune Plana nabave za 2021. godinu
  • Skip to content