KOPRIVNICA – Gradsko društvo Crvenog križa Koprivnica bilo je domaćin edukativne radionice „Strategija uspješnosti dobrovoljnog davalaštva krvi, na kojoj se u srijedu, 28. veljače 2024. okupili predstavnici 10-ak društava Crvenog križa s područja Koprivničko-križevačke, Međimurske, Varaždinske i Bjelovarsko-bilogorske županije. Bila je to jedna od regionalnih edukacija s ciljem povećanja odaziva na akcije DDK, kao dio Nacionalne kampanje dobrovoljnog davalaštva krvi koja uključuje suradnju Hrvatskog Crvenog križa, Hrvatskog zavoda za transfuzijsku medicinu, Ministarstva zdravstva, Hrvatske radiotelevizije i društava Crvenog križa. Cilj radionice je povećanja odaziva na akcije dobrovoljnog davanja krvi, posebno mladih i žena, kao i razmjena ideja te mogućnosti povećanja broja prikupljenih doza.
Okupljene djelatnike društava Crvenog križa koji sudjeluju organizaciji i provedbi dobrovoljnog darivanja krvi na početku su pozdravili te im poželjeli uspješan rad ravnateljica GDCK Koprivnica Adela Sočev, pročelnica Upravnog odjela za društvene djelatnosti u Gradu Koprivnici Ana Mlinarić, zamjenik župana Koprivničko-križevačke županije Ratimir Ljubić te predsjednik Nacionalnog odbora za dobrovoljno darivanje krvi, član Glavnog odbora HCK i bivši dugogodišnji predsjednik GDCK Koprivnica dr. Dražen Sačer.
Predavači iz Hrvatskog Crvenog križa i Hrvatskog zavoda za transfuzijsku medicinu obradili su teme kao što su planiranje i organizacija akcija dobrovoljnog davanja krvi, put kroz koji prolazi svaka darovana doza, načini obavještavanja javnosti o akcijama te komunikaciji kojoj bi se potaknulo darivatelje na što bolji odaziv. Uz predavanja, održan je i okrugli stol na kojem su sudionici raspravljali o viziji i strategiji DDK u RH, pri čemu je posebno vrijedno bilo čuti iskustvo našeg rekordera i predsjednika Kluba 100 dobrovoljnih darivatelja krvi Stjepana Lončara, koji je krv dao 207 puta. Poticajno je bilo i izlaganje dr. Dražena Sačera, koji je na kraju edukativne radionice u ime predsjednika HCK dr. Josipa Jelića uručio potvrde o sudjelovanju.